Hotel Bliss Sibiu aplica toate masurile necesare in perioada pandemiei COVID-19. Cititi informatiile

PROTOCOLUL DE IGIENĂ ȘI DE SIGURANȚĂ COVID-19:

Angajamentul nostru pentru igienă și curățenie a determinat tot personalul nostru să impulsioneze protocoalele de securitate sanitară la hotelurile noastre.

Stabilim măsuri suplimentare, în conformitate cu cele mai recente recomandări de igienă și curățare garantează siguranța oaspeților și a personalului.

Măsurile implementate acoperă o gamă largă de subiecte: respectarea măsurilor preventive, recomandări de produse de curățare, proceduri de curățare în camere și zone comune, precum și reducerea necesară a serviciilor oferite.

Vedeți detaliile protocolului special de igienă COVID-19 instituit de BLISS HOTEL mai jos:

Cum s-au schimbat măsurile de igienă și curățare la hoteluri?
Vezi mai jos lista principalelor noastre acțiuni:

• Toate camerele, băile și zonele comune vor fi curățate complet înainte de deschiderea fiecărei unități.
• Curățarea zonei comune: toate mânerele, întrerupătoarele și cheile de cameră vor fi dezinfectate sistematic după fiecare utilizare.
• Camerele nu vor fi reînchiriate timp de 24 de ore după plecarea oaspeților (în funcție de disponibilitate).
• Echipamentul de curățare va fi schimbat după curățarea fiecărei încăperi, în special cârpele și șervețele din microfibră.
• Toate lenjeria și produsele de curtoazie disponibile în cameră vor fi schimbate în mod sistematic înainte de reînchiriere.
• Se vor utiliza doar detergenți dezinfectanți standard NR EN 14476 + A2.
• Un deodorant antiseptic va fi pulverizat după curățarea fiecărei camere.

Ce măsuri de prevenire vor urma personalul?
Echipamente și măsuri preventive instituite pentru siguranța personalului și a oaspeților deopotrivă:

• Tot personalul va avea măști, mănuși și gel de igienizare.
• Tot personalul va aplica măsuri preventive și se va spăla pe mâini cât mai regulat și după fiecare interacțiune cu oaspeții / celălalt personal.
• Sticla de apă va fi disponibilă la recepție pentru a reduce contactul.

Cum vor fi afectate serviciile hoteliere?
Serviciile hoteliere vor fi reduse din cauza crizei sanitare actuale pentru a garanta siguranța în timpul șederii dvs.:

• Serviciu de cameră doar mic dejun, în loc de bufetul obișnuit deschis pentru a evita interacțiunile.
• Vă recomandăm să faceți check-in / check-out online, să plătiți și să primiți factura fără interacțiuni cu recepția. Acest serviciu va fi disponibil după 15.06.2020

Măștile și gelul de igienizare vor fi disponibile pentru oaspeți?
Da, vom oferi tuturor oaspeților măști și gel de igienizare la sosire pentru siguranța lor în interiorul și în afara hotelului.

OUR COVID-19 HYGIENE AND SAFETY PROTOCOL

Our commitment to hygiene and cleanliness has incited all our staff to boost sanitary safety protocols at our hotels.

We are setting up extra measures, in-line with the latest hygiene and cleaning recommendations, to guarantee guest and staff safety.

The measures enforced cover a wide range of topics: respecting preventive measures, cleaning product recommendations, cleaning procedures in rooms and common areas as well as the necessary reduction of services on offer.

See the details of the special COVID-19 hygiene protocol set up by BLISS HOTEL below:

How have hygiene and cleaning measures changed at the hotels?
See the list of our main actions below:

• All rooms, bathrooms, and common areas will be fully cleaned before each establishment re-opens.
• Common area cleaning: all handles, switches, and room keys will be systematically disinfected after each use.
• Rooms will not be re-let for 24 hours after guest departure (subject to availability).
• Cleaning equipment will be changed after each room is cleaned, especially cloths and microfiber wipes.
• All linen and courtesy products available in the room will be systematically changed before re-letting.
• Only NR EN 14476 + A2 standard disinfectant detergents will be used.
• An antiseptic deodorant will be sprayed after each room has been cleaned.

What prevention measures will staff follow?
Equipment and preventive measures set up for the safety of our staff and guests alike:

• All staff will have masks, gloves, and sanitizing gel.
• All staff will apply preventive measures and wash their hands as regularly as possible and after each interaction with guests/other staff.
• Bottles of water will be available at the front desk to reduce contact.

How will hotel services be affected?
Hotel services will be reduced due to the current sanitary crisis to guarantee safety during your stay:

• Room service breakfast only, instead of the usual open buffet to avoid interactions.
• We advise you to check-in/check-out online, pay, and receive the bill without interaction with the reception. This service will be available after 15.06.2020

Will masks and sanitizing gel be available for guests?
Yes, we will offer all guests masks and sanitizing gel on arrival for their safety inside and outside the hotel.